Profesjonalna reklama na wyciągnięcie ręki
4 sierpnia 2022Reklama jest dźwignią handlu – to powiedzenie ma wyjątkowo wiele sensu, o czym przekonały się wszystkie te przedsiębiorstwa, które próbowały odnieść sukces bez jakiegokolwiek marketingu. Oczywiście reklama telewizyjna bywa zarezerwowana dla najbardziej zamożnych korporacji i rozpoznawalnych marek, ale nic nie stoi na przeszkodzie, aby także mniejsi przedsiębiorcy i lokalne firmy mogły wyróżnić się na tle innych. Inwestowanie w reklamę wcale nie musi oznaczać wielomilionowych wydatków – czasami wystarczy zaplanować kampanię opartą o plakaty, ulotki czy druk etykiet samoprzylepnych i innych materiałów promocyjnych firmy, jak np. długopisy, kalendarze czy roll-upy. Każdy z tych nośników reklamy ma za zadanie utrwalić lub zakorzenić w umyśle potencjalnego klienta – nazwę firmy i jej branżę, czasami logo i główne hasło reklamowe (slogan).
Jak zmniejszyć wydatki na reklamę i promocję?
Każda firma – bez względu na swoją wielkość – stara się ograniczyć wydatki na reklamę i promocję w taki sposób, aby nie stracić pozycji względem konkurentów rynkowych, a jednocześnie nie zbankrutować. Dlatego bardzo ważne jest poszukiwanie firm, które oferują całą gamę produktów promocyjnych – to one są w stanie zaproponować najkorzystniejsze warunki cenowe, ponieważ dysponują odpowiednim sprzętem i materiałami w dużej ilości. Zawsze mogą więc zaoferować korzystniejszą cenę, jeśli zamawia się u nich zarówno druk etykiet samoprzylepnych, materiałów biurowych oraz akcesoriów papierniczych. Negocjowanie niższej ceny jest możliwe przede wszystkim przy zamawianiu większych wolumenów lub z uwagi na wieloletnią współpracę z daną firmą. Jeśli już nawiąże się współpracę z agencją reklamową na wysokim poziomie, warto przy niej pozostać na dłużej.
Jakie możliwości stwarza druk etykiet samoprzylepnych?
Sam druk etykiet samoprzylepnych jest powszechny w ofercie praktycznie każdej drukarni i agencji reklamowej. Można z powodzeniem samodzielnie zaprojektować takie firmowe lub reklamowe etykiety, ale można także zlecić ich zaprojektowanie doświadczonym grafikom i specjalistom od marketingu, którzy są przeważnie zatrudnieni w takim miejscu. Etykiety można stosować np. jako szybki sposób oznaczenia przesyłek i paczek wysyłanych do klientów, którzy produkty z firmy zamówili w formie wysyłkowej czy online. Można także wykorzystać je do darmowego oklejania elementów przestrzeni publicznej.